^_^مرحبا بكم في منتدي elkhateeb60 ^_^
نتمني ان ننول اعجابكم
^_^ ومشاركتكم معنا في المنتدي ^_^



 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول



شاطر | 
 

 حسيت بايه

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
انوش ااا
مشرف قسم

مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 305
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 17/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   السبت أكتوبر 31, 2009 8:42 pm

احساسك حقيقى ووقعى
مش رومانسى ولا خيالى
بيعجبنى احساسك اوى
احيك على احساسك الى هيوديك ورى الشمس
بعد كده فالمستقبل يعنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mizooo
عضوهام
مشرف عام للمنتدي
عضوهام  مشرف عام للمنتدي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 200
العمر : 29
الافلام : 300esparta
تاريخ التسجيل : 28/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   السبت أكتوبر 31, 2009 8:45 pm

بجد شكرا ليكى انك شديتى انتباهى لحاجه زى كده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
del_pero
زميل جديد
زميل جديد


عدد الرسائل : 10
تاريخ التسجيل : 01/10/2009

مُساهمةموضوع: احلى معانى   السبت أكتوبر 31, 2009 8:56 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

انا بصراحة عجبانى الصورة جداً صورة فى منتها الرومانسية والجمال والرقة

فيها xfioyye معانى جميلة أوى وبتدل على احساس اكتر من رائع ....

انا حسيت اول اما شوفت الصوره دى ان الحب دا حاجه جميله اوى مش ممكن

تتوصف أو نتخيلها بل احنا بنعشها بتدل اكتر واكتر على الحنان والعطف والتعاون

وجمال المشاعر والأحاسيس اللى مش ممكن تلاقيه اللى فى حبيبى او حبيبك المهم

ان الإحساس دا مهما قولت وى مهما عدت مش ممكن يتوصف ابداً لأنه شعور بى

يخرج من القلب .

وى دى احلى حاجه .

بشكرك جداً يا انوش على صورك الأكتر من روعة .

لكى جزيل الشكر ، xfioyye
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
امير الدهاء
المدير
مشرف عام للمنتدي
المدير  مشرف عام للمنتدي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1124
البرامج : photoshop
الالغاز والالعاب : المحقق الذكي
الافلام : the mask
تاريخ التسجيل : 18/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   السبت أكتوبر 31, 2009 11:12 pm

صح ميزوو عندك

حق بكده

الاكل مش هيخلص

ههههههههههههههههههههههههههههه

_________________



اللهـّم ان عصيتك جهرا فاغفرلي ..!
و ان عصيتك سرا فاسترني ..!
اللهـّم لا تجعل مصيبتي فى ديني ..!
و لا تجعل الدنيا أكبر همي ..!
اللهـّم لا تجعل ابتلائي فى جسدي و لا فى مالي
.........و لا في اهلي اللهـّم لا تُمكن مني حاسد ..!
و لا تُفرح بسقوطي اعدائي ..!
اللهـّم إغنني بحلالك عن حرامك ..!
و بخشيتك عن عصيانك
اللهم إغننى بفضلك عمن سواكر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
zikaaa
صاحب صاحبه
صاحب صاحبه
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 318
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 25/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الأحد نوفمبر 01, 2009 12:41 am

ايوة فعلا
احساااااااااااس جميييييييييل جدااااا
شكرا يا انووووووووووووووووش على الصورة دى
ومستنى اللى بعدها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
soso55
مشرف قسم

مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 538
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 16/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الأحد نوفمبر 01, 2009 11:07 pm

اااااااااااااااااه ياني
بجد صورة ف منتهي الحب والرقة والرمانسية
وتحسي فيها بالحب الحقيقي ومشاعر دافئة نادرا لو نلاقيها الوقتي
وشكلو حاسس انها زعلانة ورايح يصالحها
انا شفت الصورة دي قبل كدا وشدتني اوى وحبتها
وميرسي يا حببتي ع الصورة الجميلة دي
وتروحي وترجعي بالسلامة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Fidodido
صاحب صاحبه
صاحب صاحبه
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 134
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 24/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الإثنين نوفمبر 02, 2009 11:17 pm

الصوره دية بتوصف كل حاجة حلوه عندى فى الحب

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Fidodido
صاحب صاحبه
صاحب صاحبه
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 134
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 24/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الإثنين نوفمبر 02, 2009 11:18 pm

سورى يا انوش مش علقت على الصوره التانية بس انا مش فاهم فى حد بيرمى قلبه فى الزباله

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
انوش ااا
مشرف قسم

مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 305
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 17/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الخميس نوفمبر 12, 2009 7:27 pm

ياسلام على الاحساس
الله عليك يا تو انت وسوسو وزيكا ومصطفى
هو ده الاحساس
مش الناس الى همها على الاكل
يابنى انت وهو,الاكل مش هيطير بس اللحظات الرومانسيه دى
هى الى بتطير واى ست فيك تاكل دمغها بشويه رومانسيه
هنفضل نفهمكم لامتى ياعينى عليكى يالى فبالى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
انوش ااا
مشرف قسم

مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 305
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 17/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الخميس نوفمبر 12, 2009 7:38 pm

ومع الصوره الجديده
ويارب تعجبكم





ها حسيت بايه بس من غير تريقه على البنات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
zikaaa
صاحب صاحبه
صاحب صاحبه
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 318
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 25/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الخميس نوفمبر 12, 2009 7:50 pm

ههههههههههههههههههههههه
جامده اوى الصورة دى
بس حسيت ان الولد خايف منها مش عارف ليه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
soso55
مشرف قسم

مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 538
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 16/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الخميس نوفمبر 12, 2009 8:43 pm

ههههههههههههههههههههه
تصرفات تلقائية وبريئة يا جماعة محدش يفهمها غلط
بنات اخر زمن
بس الولد دا خجول
واحد غيرو كان ما صدق
ولاد اخر زمن
ههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
del_pero
زميل جديد
زميل جديد


عدد الرسائل : 10
تاريخ التسجيل : 01/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الخميس نوفمبر 12, 2009 10:15 pm

[b] بسم الله الرحمن الرحيم

بصراحة يا انوش صورة حلوه جداً
بى تدل على الحب والحنان من جه البنت دى والولد برضوه ..

بس الولد محتار يعمل ايه

الولد خايف من الحب دا مش عارف ها يخده منين ولا حتى ها يودية فين
محتار يعمل ايه وى بينظر لعنيها..؟؟
علشان يعرف
اذا كان دا حب فعلاً ولا مجرد إعجاب
علشان ما يرجعش يندم بعد كدا على خطوه هوه اخدها فى حياته
تسلم ايديكى يا انوش

توبيك جميل أوى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ملك
زميل جديد
زميل جديد
avatar

عدد الرسائل : 17
تاريخ التسجيل : 01/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الجمعة نوفمبر 13, 2009 3:48 pm

الصورة جميله قوى ياانوش وبتدل ع الحب والحنان
بس واضح ان الولد خايف منها او مكسوف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
انوش ااا
مشرف قسم

مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 305
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 17/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الجمعة نوفمبر 20, 2009 2:39 pm

الله عليك يا مصطفى عليك احساس حلو اوى
كلكم بجد اجمل من بعض
بس اعزرونى بجد على انى مش بقدر انزل صور فمواعيد ثابته
وانتظرو الصوره الجديده
بس يارب تعجبكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
انوش ااا
مشرف قسم

مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 305
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 17/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الجمعة نوفمبر 20, 2009 2:51 pm



ونقول حسيت بايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ADAM
عضوهام
مشرف عام للمنتدي
عضوهام  مشرف عام للمنتدي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 361
العمر : 28
البرامج : media prog.
الالغاز والالعاب : locked room
الافلام : keda reda
تاريخ التسجيل : 24/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الجمعة نوفمبر 20, 2009 3:10 pm

حسيت ان الوزة دى من كتر الجوع لجأت للسرقه
الوز انحرف خلاص عليه العوض ومنه العوض
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
del_pero
زميل جديد
زميل جديد


عدد الرسائل : 10
تاريخ التسجيل : 01/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   السبت نوفمبر 21, 2009 10:06 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
بصراحة هيه صورة جميله فعلاً
من اتجاه الانسان بى يعبر بيها عن مشاعرة

من خلال انه حتا بى يعطف على الطير ..

الانسان دايماً بى يبقى جواه مشاعر واحاسيس جميلة جدا

مش عارف يوديها فين .!

فا بيحاول انه يعطف ويحس بغيره حتا لو كان انسان او حيوان او طائر

وبالذات لو كانت من انسانه كلها حب ومشاعر واحاسيس جميله بالشكل دا

شكراً جداً ليكى يا انوش

على الصورة الحلوه دى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
امير الدهاء
المدير
مشرف عام للمنتدي
المدير  مشرف عام للمنتدي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1124
البرامج : photoshop
الالغاز والالعاب : المحقق الذكي
الافلام : the mask
تاريخ التسجيل : 18/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   السبت نوفمبر 21, 2009 10:56 pm

@ADAM كتب:

حسيت ان الوزة دى من كتر الجوع لجأت للسرقه
الوز انحرف خلاص عليه العوض ومنه العوض




هههههههههههههههههههههههههههههه

للاسف الصوره ديه خلتني احس

بالمثل الي بيقول جزاء المعروف

ضرب الكفوف

يعني هي جزائها انها بتلعب مع عيالها

نقوم تمد بزوها في شنطتها وتسرقها

ده جزاء المعروف

ههههههههههههههههههههههههههه

صوره جميله جدا جدا

انوش تسلم ايديك

_________________



اللهـّم ان عصيتك جهرا فاغفرلي ..!
و ان عصيتك سرا فاسترني ..!
اللهـّم لا تجعل مصيبتي فى ديني ..!
و لا تجعل الدنيا أكبر همي ..!
اللهـّم لا تجعل ابتلائي فى جسدي و لا فى مالي
.........و لا في اهلي اللهـّم لا تُمكن مني حاسد ..!
و لا تُفرح بسقوطي اعدائي ..!
اللهـّم إغنني بحلالك عن حرامك ..!
و بخشيتك عن عصيانك
اللهم إغننى بفضلك عمن سواكر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
zikaaa
صاحب صاحبه
صاحب صاحبه
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 318
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 25/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الخميس نوفمبر 26, 2009 1:51 pm

هو ده حال الدونياااااااا
خير تعمل شر تلقى والله
دونيا غروره وكدااااابه كيف السواجى الجلابه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
انوش ااا
مشرف قسم

مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 305
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 17/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الخميس نوفمبر 26, 2009 2:05 pm

يا سلام والله بجد انتو اجمل اعضاء
وادى الصوره الجديده
يلا عايزه اعرف مين حس بايه




حسيت بايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Fidodido
صاحب صاحبه
صاحب صاحبه
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 134
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 24/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الخميس نوفمبر 26, 2009 3:25 pm

ايش هذا الحب المتعلق

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
del_pero
زميل جديد
زميل جديد


عدد الرسائل : 10
تاريخ التسجيل : 01/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   السبت نوفمبر 28, 2009 5:35 pm

بسم الله الرحمن الرحيم


صورة جميلة أوى يا أنوش

فيها معانى كتير حلوة

كل حاجه فيها بتدل على المشاعر والاحسايس والحب والحنان والرقة ودفئ المشاعر

والاحاسيس الحقيقة اللى مش ممكن نلاقيها ألا فى الإنسان اللى بنحبه..

اللى مش ممكن يستغنى عننا ولو لى لحظة واحده مهما حصل ...

من جهة البنت والولد دا بتدل اكتر انهم مش ممكن تفرق ما بنهم اى حاجه فى الدنيا

دى كلها .

العيش معاً للأبد .


هوه دا الحب الحقيقى ..

شكراً ليكى يا انوش
على التوبيك الرائع دا
love together xfioyye xfioyye
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
soso55
مشرف قسم

مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 538
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 16/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   السبت نوفمبر 28, 2009 8:35 pm

ههههههههههههههه
حب متعلق ع رأي ادم
يا سلام بقي لو يحصل زلزااااااال
يااااااااااااااااه
ههههههههههههههه
بس حسيت انهم بيحبو بعض ومش اي حاجة ممكن تبعد عنهم
يلا ربنا يهني سعيد بسعيدة
ومرسي يا حببتي ع التوبيك والصور الجميلة دي

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
انوش ااا
مشرف قسم

مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 305
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 17/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الإثنين نوفمبر 30, 2009 12:26 am

ميرسى كتير يا اجمل اعضاء
بجد بيسعدنى مروركم
انتظرو الصوره الجديده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
انوش ااا
مشرف قسم

مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 305
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 17/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الإثنين نوفمبر 30, 2009 3:18 am




ها بقى حسيت بايه
قول يلا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
zikaaa
صاحب صاحبه
صاحب صاحبه
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 318
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 25/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الإثنين نوفمبر 30, 2009 3:23 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يخرب عقلك
حسيت حسيت حسيت
انو جعاااااااااااااان
وبقدرة الله كمان
ان الطفل ده اللى متشعبط فى البطيخه
كمان كام سنه
هايكلها كلها فى بق وااااااااحد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الإثنين نوفمبر 30, 2009 12:13 pm

هههههههههههههههه
عسولة
حسيت انو عايز يحشر نفسو فى اى حاجة
وخلاص
هههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
del_pero
زميل جديد
زميل جديد


عدد الرسائل : 10
تاريخ التسجيل : 01/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الثلاثاء ديسمبر 01, 2009 4:49 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

والله صورة حلوه يا انوش

الواد بياكل ونفسة مفتحوة أوى

ميت من الجوع

نازل على البطيخة بينتقم

شكلة زهقان ... بيقول أهو أطلع زهقى فى ألأكل بدل ما اطلع فى حاجة تانية

يعنى على حد تانى

هههههههههه


صورة حلوة اوى يا انوش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
انوش ااا
مشرف قسم

مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 305
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 17/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   السبت ديسمبر 05, 2009 1:57 am

ههههههههههه
هههههههههههههه
مع الصوره الجديده
يلا عايزه اشوف حسيت بايه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mahinour
صاحب صاحبه
صاحب صاحبه
avatar

انثى
عدد الرسائل : 188
العمر : 26
الافلام : timor w shafe2a
تاريخ التسجيل : 07/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الثلاثاء ديسمبر 08, 2009 9:19 am

انا دى اول مرة اشتكرك معاكى يا انوش فى التوبك دا بس والله توبك جامد جدا بجد تسلم ايدك

الصورة دى حسستنى بالحيرة والخوف من بكرة البت دى زى بنات كتير خايفين يناموا لانهم مش عارفين القدر مخبلهم ايه
ياريت الواحد كن يعرف القدر مخبيله ايه
وعايزة اقولك كمان ان الصورة دى قريبه منى اووووى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mahinour
صاحب صاحبه
صاحب صاحبه
avatar

انثى
عدد الرسائل : 188
العمر : 26
الافلام : timor w shafe2a
تاريخ التسجيل : 07/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الثلاثاء ديسمبر 08, 2009 9:21 am

ونسيت اقولك ان الغراب الى موجود فى الصورة دا دليل ان فى حاجه او مشكله كبيرة فى حياتها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
انوش ااا
مشرف قسم

مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 305
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 17/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الأربعاء ديسمبر 09, 2009 9:53 pm

بجد احساس جميل جداااااااااا
وبجد اسعدنى وجودك معانا يا قمرايا
ويارب باقى الصور تكون عجبتك
والصور الجايه تعجبك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
امير الدهاء
المدير
مشرف عام للمنتدي
المدير  مشرف عام للمنتدي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1124
البرامج : photoshop
الالغاز والالعاب : المحقق الذكي
الافلام : the mask
تاريخ التسجيل : 18/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الأربعاء ديسمبر 09, 2009 11:13 pm

صوره جميله جدا انوش

بتدل علي الخوف من المستقبل


_________________



اللهـّم ان عصيتك جهرا فاغفرلي ..!
و ان عصيتك سرا فاسترني ..!
اللهـّم لا تجعل مصيبتي فى ديني ..!
و لا تجعل الدنيا أكبر همي ..!
اللهـّم لا تجعل ابتلائي فى جسدي و لا فى مالي
.........و لا في اهلي اللهـّم لا تُمكن مني حاسد ..!
و لا تُفرح بسقوطي اعدائي ..!
اللهـّم إغنني بحلالك عن حرامك ..!
و بخشيتك عن عصيانك
اللهم إغننى بفضلك عمن سواكر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
zikaaa
صاحب صاحبه
صاحب صاحبه
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 318
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 25/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الخميس ديسمبر 10, 2009 3:22 am

ايوة
دى بتحسنى باه بالوحده
والخوف منها
والحزن والحجات دى بأه اللهم احفظنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
انوش ااا
مشرف قسم

مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 305
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 17/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الخميس ديسمبر 10, 2009 4:12 pm

هههههههههه
ماشى يا زيكا
المره الجايه هجيب صوره اجمل
عشان محدش يخاف من المستقبل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
انوش ااا
مشرف قسم

مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 305
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 17/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الجمعة ديسمبر 11, 2009 10:37 pm



ها حسيت بايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
امير الدهاء
المدير
مشرف عام للمنتدي
المدير  مشرف عام للمنتدي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1124
البرامج : photoshop
الالغاز والالعاب : المحقق الذكي
الافلام : the mask
تاريخ التسجيل : 18/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الجمعة ديسمبر 11, 2009 11:00 pm

ههههههههههههههههههه

حاسس انه اخدها ورايحين

للقدر المجهول

_________________



اللهـّم ان عصيتك جهرا فاغفرلي ..!
و ان عصيتك سرا فاسترني ..!
اللهـّم لا تجعل مصيبتي فى ديني ..!
و لا تجعل الدنيا أكبر همي ..!
اللهـّم لا تجعل ابتلائي فى جسدي و لا فى مالي
.........و لا في اهلي اللهـّم لا تُمكن مني حاسد ..!
و لا تُفرح بسقوطي اعدائي ..!
اللهـّم إغنني بحلالك عن حرامك ..!
و بخشيتك عن عصيانك
اللهم إغننى بفضلك عمن سواكر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
zikaaa
صاحب صاحبه
صاحب صاحبه
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 318
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 25/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   السبت ديسمبر 12, 2009 1:52 am

ايوة الراجل ده بيفكر ميه ميه
هياخد مراتو ويروحو بعيد عن المشاكل والدنيا دى
يبقى مع بعض فى الهواااااااااااا سواااااااااااااا
يابختتتتتتتتتتتتتك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
soso55
مشرف قسم

مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 538
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 16/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   السبت ديسمبر 12, 2009 3:37 pm

ههههههههههههه
عندك حق يا زيكا
يا سلام لو دا يحصل فعلا
كل واحد ياخد حببتو ويعيشو بعيد عن الناس
مكنش حد تعب في حياتو
بس الصورة دي عشان في الصحرا والسما مش صافيا حسيت بردو بشوية خوف
والصورة بردو فكرتني بكليب اغنية لون عيونك لنانسي عجرم
وشكرا يا انوش ع الصور الجميلة دي

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
انوش ااا
مشرف قسم

مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 305
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 17/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   السبت ديسمبر 12, 2009 4:27 pm

انا الى بشكرك على احساسك الجميل ده
وبشكركم كلكم ويارب ديما الصور تعجبكم
وتكون لها معنا واحساس عندكم
اشوفكم الاسبوع الجاى مع صوره جديده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
امير الدهاء
المدير
مشرف عام للمنتدي
المدير  مشرف عام للمنتدي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1124
البرامج : photoshop
الالغاز والالعاب : المحقق الذكي
الافلام : the mask
تاريخ التسجيل : 18/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الثلاثاء ديسمبر 15, 2009 2:17 pm

بعد اذنك انوش

انا عارف ان ده مش من حقي

بس الصوره ديه عجابتني اوي

وملقتش موضوع احلي من الموضوع ده

اني احطها فيه

واسال الاعضاء حسيتو بايه؟؟

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
soso55
مشرف قسم

مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 538
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 16/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الثلاثاء ديسمبر 15, 2009 6:52 pm

الله جميلة اوي الصورة دي
هي دي طاعة الوالدين ولا بلاش
ههههههه
بس بجد عجبتني اوي
فيها حنان وامومة واحساس بالجميل والتقدير
ومشكور يا امير ع الصور الجميلة

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الأربعاء ديسمبر 16, 2009 1:54 pm

الله جميلة اوى اوى
حسيت فيها بالعطف والحنان
ميرسى اوى يا امير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ADAM
عضوهام
مشرف عام للمنتدي
عضوهام  مشرف عام للمنتدي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 361
العمر : 28
البرامج : media prog.
الالغاز والالعاب : locked room
الافلام : keda reda
تاريخ التسجيل : 24/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الأربعاء ديسمبر 16, 2009 9:17 pm

انت حاشر نفسك فى كل موضوع يا عم انت
ارحم بقى خنقتنا ههههههههههه

بس بأمانه صورة جامده جدا
بس مش عارف ليه حاسس انها عايزة القطه الكبيرة تعملها مصلحه
فبتثبتها مش عارف ليه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Fidodido
صاحب صاحبه
صاحب صاحبه
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 134
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 24/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الخميس ديسمبر 17, 2009 5:32 pm

لا مش بتثبتها بتشتغلها وبتحب فيها على شان المصروف

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
انوش ااا
مشرف قسم

مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 305
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 17/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الخميس ديسمبر 17, 2009 7:01 pm

انت تنور وتشرف يا امير
ويسعدنى توجدك معيا هنا طبعا
وبجد صوره جميله
فيها احساس جميل اوى بالطاعه والرضا
وبر الولدين ياجماعه مش لازم عشان نعمل حركه زى دى يبقى
بنثبت او عيزين حاجه او عشان المصروف يزيد شوى
بجد اجمل احساس هو احساس انك تحس ان ابوك وامك رضين عنك
مش مهم تكون انت راضى بس الاهم انهم هم الى يكونو رضين
بشكرك يا امير بجد على اضفتك الجميله
وهعتبر دى صوره الاسبوع ده
لانى مش هعرف ادخل تانى الاسبوع ده لان الاب توب بتاعى خرب
اشفكم على خير بقى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
انوش ااا
مشرف قسم

مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 305
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 17/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الأربعاء ديسمبر 23, 2009 5:33 pm

ورجعت تانى بصوره جديده
واحساس جديد
وعايزه اعرف حسيت بايه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
zikaaa
صاحب صاحبه
صاحب صاحبه
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 318
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 25/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   السبت ديسمبر 26, 2009 3:28 am

مش عارف الناس جرالها ايه
بأه دى تنتحر كده
يالا بس حسيت انها مدام عايزة تنتحر يباه اكيييد فى ريحه غدر وخيانه وفراق والحجات دى طبعا
وشكرا يا انوووووووووووش
تعيشى وتجيبى صور يااااارب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mizooo
عضوهام
مشرف عام للمنتدي
عضوهام  مشرف عام للمنتدي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 200
العمر : 29
الافلام : 300esparta
تاريخ التسجيل : 28/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: حسيت بايه   الثلاثاء ديسمبر 29, 2009 10:42 pm

حسيت بضيق وخوف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
حسيت بايه
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: كلام في كلام :: فضفضة القلوب-
انتقل الى: